Oferujemy przeprowadzenie kursu online podnoszącego umiejętności i kwalifikacje rejestratorek medycznych oraz działów obsługi pacjentów komercyjnych.
Przykładowy harmonogram szkolenia:
1. Wykłady (4 x 60 min)
– Zadania i kompetencje rejestratorki medycznej w podmiocie leczniczym – 60 min
– Rejestratorka medyczna w kształtowaniu wizerunku podmiotu leczniczego – 60 min
– Podstawy prawa medycznego dla rejestratorek medycznych – 60 min
– Dokumentacja medyczna w praktyce – 60 min
2. Ćwiczenia (4 x 60 min) – grupy maksymalnie 5 osobowe – czyli przy 10 osobach 2 grupy po 5 osób
– Podstawy komunikacji interpersonalnej – praca w zespole – 60 min
– Kontakt i komunikacja z pacjentem. Potrzeby pacjenta – 60 min
– Standardy obsługi pacjenta/klienta w usługach medycznych – 60 min
– Profesjonalna korespondencja w podmiotach leczniczych – 60 min
3. Samokształcenie – samodzielna praca z materiałem przysłanym przez wykładowcę. Utrwalenie wiadomości.
Po okresie epidemii nastąpi wzmożony ruch pacjentów, którzy aktualnie przekładają terminy konsultacji i zabiegów czy operacji.
Ponadto, warto zawsze podnosić kwalifikacje rejestratorek w zakresie obsługi pacjenta komercyjnego, który ma wymagania klienta.
Wykorzystaj ten czas na e-learning i podniesienie kwalifikacji swojego personelu.
Zainteresowanych tematem szkoleń proszę o kontakt:
e-mail: biuro@medgz.pl
tel: 885 558 566