Hotel Ambasador Premium, Łódź, 03.03.2022
|
W programie m.in.:
- Od czego zacząć budowanie standardów pracy i obsługi pacjenta w placówce medycznej? Najlepsze rynkowe praktyki.
- Pozyskiwanie i obsługa pacjentów online
- Rozwój biznesowy placówek medycznych w dobie pandemii – dokąd zmierza system opieki zdrowotnej?
- System konstruktywnej informacji zwrotnej, jako narzędzie eliminowania błędów w obsłudze pacjenta i skutecznego motywowania pracowników.
- Poprawa jakości i skuteczności w obsłudze Rejestracji
- Marketing rekomendacji, czyli jak w oparciu o pocztę pantoflową, budować wielkość i renomę
- Zmiany w telemedycynie i e-zdrowiu
- Organizacja dokumentacji medycznej w praktyce
- Omówienie procedur i case studies z postępowań kontrolnych
- Kryzys na medycznym rynku pracy – wybrane zagadnienia i problemy praktyczne
- Elektroniczna Dokumentacja Medyczna – przegląd aktualności związanych z procesem informatyzacji
- BDO i gospodarka odpadami medycznymi w podmiotach leczniczych
- Przegląd aktualnych dotacji unijnych w perspektywie najbliższych lat
- Rozliczenia z NFZ – podsumowanie zmian
- Nowoczesne budowanie strategii – czarne łabędzie i metody scenariuszowe
- Lider w innej rzeczywistości – kompetencje i wyzwania
- Jak zwiększyć efektywność „szefa” i zespołu aby skutecznie realizować cele firmowe oraz czerpać satysfakcję z pracy.
- Systemy Zarządzania Jakością – norma ISO 9001 oraz Standardy Akredytacyjne POZ
- Sprawdź czy nie naruszasz praw pacjenta w czasach pandemii.
- Etapy rozwoju pracowników, czyli jak i kiedy wchodzić w rolę coacha i mentora w celu rozwoju kompetencji zawodowych oraz umacniania motywacji wewnętrznej pracowników
- Problemy we współpracy pomiędzy różnymi działami firmy. Jak skutecznie radzić sobie z wewnątrz firmową konkurencją oraz zapobiegać toksycznej rywalizacji w celu zwiększenia efektywności firmy
- Zarządzanie sytuacyjne zespołem w placówce medycznej.
- Strategie w czasach ciągłych zmian i niepewności. Na co zwrócić uwagę?
- Asertywna komunikacja menedżera podmiotu leczniczego
Wśród prelegentów znajdują się trenerzy biznesu, przedstawiciele kancelarii prawnej oraz specjaliści ds. marketingu współpracujący z placówkami leczniczymi.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie internetowej organizatora: https://mcbkonferencje.pl/konferencje;8;218;1
Inne konferencje organizowane przez MCB w pierwszym półroczu 2022:
– Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Szczecin 27.01.2022
– Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Białystok 07.04.2022
– Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Toruń 28.04.2022
– Ogólnopolskie Forum Zarządzających w Medycynie, Czeladź 26-27.05.2022
– Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Rzeszów 21.06.2022
Szczegóły na www.mcbkonferencje.pl w zakładce ‘Konferencje’.